Wednesday 15 August 2007

Estiu a Dublin !



Si, és cert estem a l'ESTIU i tot lo que aixó suposa oi? caloreta, platja, gelats, aire acondicionat... que? je je... per descomptat no a Dublin! Temperatura exterior 16ºC...vinga ja... que estem a 15 d'Agost! com a mínim una mica de caloreta...jrrrr

Bueno és el que hi ha ho sigui que millor no queixar-se gaire!

Fa 15 dies vaig tornar de vacances per Spain, he fet 4.000km per carretera! he visitat diferentes ciutats espanyoles, començant desde la meva city: Terrassa - Zaragoza - Logroño -Burgos - Segovia - Madrid - Granada - Almeria.... lots of km isn't it! Peró ha valgut la pena la veritat, i sobretot per la fabulosa companyia :D ! Sort que he tingut la meva dosis d'estiu amb 41ºC a les platjes de Roquetas de Mar a Almeria, sino tindria unes ganes indescriptibles de marxar d'aquesta illa plujosa!

Ja de tornada per Dublin m'he mudat de pis amb la meva amiga Noemi! la veritat és que ara estic mooolt bé! tinc la meva propia habitació per fi iujuuuuu!!! ja hem tocava després de 6 mesos compartint habitació amb la Vina! Val a dir que m'ha agradat molt la experiéncia, tant ella com el Marco i la Chiara son fantàstics ho sigui que cap queixa, més aviat al contrari, peró necessitava tenir el meu espai ;D !

Divendres 10 Agost vaig anar a fer un Sea Safari pel Irish Sea amb els companys de la feina :)



UUuauhhhh moooooolt maco, anàvem 3 zodiacs a uns 80km/h saltant, uns bots increïbles! esquixant-nos unes a les altres...fins i tot vam veure foques per la Bahia de Dublin, vaja bitxos que estaven fetes, eren enormesss!! Aixó si, vam acabar completament xops! i mira que portàvem roba impermeable, peró encara així mullats com sopes!




Després vam anar a sopar, i a pendre unes copetes :).. GOOD FUN !

3 comments:

Unknown said...

Evaaaa!!!
Quin estiu més horroros que hem passat eh??
Te molt bona pinta el sea safari! Aviam si amb els cad ho fem algun dia!!!

Be.. jo aqui estic de vacances per casa i he aprofitat per fer una repasadeta als blocs i per comentar-te! Encara que et vegi bastant sovint! ;)
Petonets guapi!

d said...

Ei Noe!
Disfuta les vacances a casa! si que és cert que l'estiu ha sigut bastant desastrós, sort que almenys la primera quinzena de Setembre ha fet bastant bó!
xxxEva

Anonymous said...

Ara m'alegro que em vaig adonar d'aquest lloc, exactament la informació adequada que volia!